Tästä alkaa ensimmäinen blogikirjoitukseni ja myös matkani kohti laihuutta (toivottavasti!).

Ensin hieman tietoa minusta; olen Milli, kolmekymppinen nainen. Perheeseeni kuuluu avomieheni ja meidän pikku tyttömme. Elämä rullaa oikein mukavasti eteenpäin, mutta minulle ahdistusta aiheuttaa painoni (miestäni se ei häiritse) sekä lievä syömishäiriöni. Välillä syön oikein terveellisesti, mutta kun syön jotain 'epäterveellistä' lähtee homma käsistä ja seuraavassa vaiheessa olen jo syönyt kaiken mitä käsiini olen saanut! Eli tällä laihutusmatkallani minun on ehdottomasti opeteltava kohtuutta! Mitään en itseltäni kiellä (koska siitä ei hyvää seuraa!), mutta yritän muistaa kohtuuden...

Olen siis 158cm ja painoni oli tänä aamuna 65,1kg... painoindeksin mukaan olen vain hieman ylipainoinen, mutta omasta mielestäni painoa on liikaa! Suurimpana motivaationa minulle toimii vaatteet, joita suorastaan rakastan. Olisi ihana ostaa sellaisia vaatteita joista pidän ja näyttää hyvältä niissä. Toivon että tästä blogistani olisi myös vetoapua laihdutuksessa. Toivottavasti saan tänne purettua ajatuksia ja tunteita, joihin muussa tapauksessa ahmisin... olenpahan ainakin kirjoittamisen ajan pois jääkaapilta... Myös se kun näin 'julkisesti' kirjaa tavoitteitaan ja tekemisiään varmaan auttaa matkallani.

Tavoitepainoni on 49kg... toivoisin että voisin aloittaa ensi vuoden tuossa painossa. Eli minulla olisi noin puoli vuotta aikaa laihtua. Tarkoitukseni olisi pitää nyt ensimmäiset viisi viikkoa aika tiukkaa kuria, jotta saan laihtumisen kunnolla käyntiin. Sen jälkeen mahdollisesti löysään vähän tahtia mikäli siltä tuntuu...

Tästä alkaa matkani