Tänään tuli yhdet vaatteet postissa, jotka tilasin juhliin, jotka ovat silloin 14.8. Kokeilin niitä ja housut ovat aivan liian tiukat! Mikähän siihen auttaisi... minun ratkaisuni oli SYÖMINEN! Voi perk... Ja siinä hommassa kun alkuun pääsen niin minuahan ei pitele mikään! On mennyt jäätelöä... keksiä... mehujäätä.... suolakeksejä... nuudelia... jne... eikä loppua näy! Tiedän, että aamulla inhottaa ja kiukuttaa, mutta jotenkin en vaan osaa purkaa pettymystä muuten... Enkä oikein tiedä miten voisin harjoitella fiksumpaa käytöstä.

Minun idiootti ajatus on sitten se, että no nyt vedetään niin tiukoille syömiset, että on pakko laihtua... tiedän ettei se ole järkevää! Mutta minun on mahduttava reilun neljän viikon päästä niihin housuihin... voisinkohan pitää jonkun alkuspurtin - vlc-kuurin tai jotain... onko kellään kokemuksia?

Minulla on myös sellainen ajatus kytenyt jo tosi kauan mielessä, että ryhtyisin kasvissyöjäksi... en siis todellakaan pelkästään laihdutuksen takia, vaan myös terveyden ja varsinkin arvojen. Minun arvomaailmani on aikamoisen vihertävä... Homma on ollut jäissä oikeastaan lähinnä lapsen takia, kun hän on nirso syömisissään muutenkin, joten lihaa ja maitotuotteita en häneltä halua karsia ja taas monen erilaisen ruoan teko ei oikein houkuttele... Jatkan vielä tämän asian työstämistä mielessäni. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, heh :)

Nyt lähden ruoan tekoon ja syömään - vaihteeksi! Aamulla sitten katuvaisena uuteen yritykseen...